bra calculator
robloxres01@gmail.com
23 ธ.ค. 2568 00:54 #41
<div class="flex flex-col text-sm pb-25">
<article class="text-token-text-primary w-full focus:outline-none [--shadow-height:45px] has-data-writing-block:pointer-events-none has-data-writing-block:-mt-(--shadow-height) has-data-writing-block:pt-(--shadow-height) [&:has([data-writing-block])>*]:pointer-events-auto scroll-mt-[calc(var(--header-height)+min(200px,max(70px,20svh)))]" dir="auto" tabindex="-1" data-turn-id="request-WEB:0ae14b4e-c36e-44e2-b131-7437a74035a4-24" data-testid="conversation-turn-50" data-scroll-anchor="true" data-turn="assistant">
<div class="text-base my-auto mx-auto pb-10 [--thread-content-margin:--spacing(4)] @w-sm/main:[--thread-content-margin:--spacing(6)] @w-lg/main:[--thread-content-margin:--spacing(16)] px-(--thread-content-margin)">
<div class="[--thread-content-max-width:40rem] @w-lg/main:[--thread-content-max-width:48rem] mx-auto max-w-(--thread-content-max-width) flex-1 group/turn-messages focus-visible:outline-hidden relative flex w-full min-w-0 flex-col agent-turn" tabindex="-1">
<div class="flex max-w-full flex-col grow">
<div class="min-h-8 text-message relative flex w-full flex-col items-end gap-2 text-start break-words whitespace-normal [.text-message+&]:mt-1" dir="auto" data-message-author-role="assistant" data-message-id="d08ba1d3-20eb-4fed-aa55-a745cd3c2634" data-message-model-slug="gpt-5-2">
<div class="flex w-full flex-col gap-1 empty:hidden first:pt-[1px]">
<div class="markdown prose dark:prose-invert w-full break-words dark markdown-new-styling">
<p data-start="0" data-end="225" data-is-last-node="" data-is-only-node="">Comfort and proper support should never be compromised, especially for everyday wear. Well-fitted Large Bust Bras help improve posture, reduce back and shoulder strain, and provide long-lasting comfort throughout the day.
</div>
</div>
</div>
</div>
<div class="z-0 flex min-h-[46px] justify-start"> </div>
<div class="mt-3 w-full empty:hidden"> </div>
</div>
</div>
</article>
</div>
185.184.192.219
bra calculator
ผู้เยี่ยมชม
robloxres01@gmail.com
john smith
robloxres01@gmail.com
1 ม.ค. 2569 00:55 #48
Bra Fit Problems refer to common issues women experience when wearing an incorrectly fitted bra, such as shoulder pain, back discomfort, gaping cups, spillage, underwire irritation, or bands that ride up. These problems can affect posture, comfort, and overall confidence, often resulting from incorrect size selection, poor bra design, or lack of proper fitting guidance. Addressing bra fit problems is essential for daily comfort, long-term breast support, and maintaining physical well-being.
212.8.253.156
john smith
ผู้เยี่ยมชม
robloxres01@gmail.com
tech mr martin
sipali5563@vpsrec.com
11 ม.ค. 2569 23:09 #54
Kecepatan transaksi adalah keunggulan kami sebagai Bandar Slot. Hanya di Bandar Slot Terpercaya ini, proses penarikan dana (withdraw) kemenangan Anda diproses secara kilat tanpa ribet, berapapun jumlah yang Anda menangkan. Bandar Slot Terpercaya
119.73.3.69
tech mr martin
ผู้เยี่ยมชม
sipali5563@vpsrec.com